reklama

očistné uvoľnenie

Na konci , už v druhom dni, opäť svietili obe smerovky odchádzajúceho šedého auta s bleskom vpredu a opäť súznene blikali keď odchádzali. Ja som stál ako navigátor na lietadlovej lodi, v rukách korčule a opisoval obdvody všetkých známých kruhových objektov z geometrie avšak naplno napojených na maximálnú radosť a naplnené očistné uvoľnenie. Inicioval som stretnutie, lebo som po skoro 4 mesiacoch veľmi silného intenzívného hľadania našiel uvedomenie, že s egom sa dá zápasiť a že ten zápas o jeho zmenšovanie sa dá pomaličky vyhrávať. Dnes som ukončil školenie a lektorka mala veľké slzy radosti a všetci ostatní sme lietali hore s ňou v úprimnom uskutočnení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Korčule sme zapli na nočné videnie, mne sa pritom odtrhol prepínač a pustili sme sa do výdaja. Išlo to, veľmi. Veľmi dobre. Aj keď bolo skoro pred polnocou. Ale niektoré časti korčuliarskej stezky boli osvetlené. A začali sme sa počas jazdy rozprávať. Potom sme vysmädli a vzali zo sebou. A zastali tam, kde všetko pekne kvitne aj v zime. Začal som zo seba pomaličky dávať všetko čo som za skutočné takmer 4 roky do svojich najintímnejších buniek, ktoré ukrývajú pravé nevziateľné bohatstvo pre neskoršiu dobu, nazbieral. A k tomu treba prirátať roky inočasového putovania za hľadaním odpustení a ponuknutým pohladeniam. Nikdy som nepredpokladal, že spúšťacím mechanizmom mystérie sa obsah dlho zbieraných a ukladaných vnímaní tak silno prebudí a narastie do nepredstaviteľných rozmerov, objemov, naplnení a farieb, vôňí a pohľadov, dotykov a spomienok. Až ma skoro zabili. A nikdy som si nepredstavoval, že návratom do spomienok minulosti prežitých takmer za 4 roky znásobia moje vnímania niekoľkonásobne do maxima. A uvoľnené umožnené voľne prúdenie mohlo začať čistiť a hladiť. Dokáže poznať jej hlboké vnútro. Vykonávať očistné uvoľnenie. V povolenej spolupráci. Aj za prítomnosti imaginárnej postavy skutočného the one and only priateľa. To, že môže byť vlhko bolo viac než isté. A tiež za prítomnosti úsmev vyvolávajúceho prirovnania, aby imaginárný priateľ o istých záležitostiach radšej mlčal.Keď som si predstavil a vydal zo seba úplné verzie toho, čo všetko sa odohralo počas tých 4 rokoch, počas toľko násobného premietania, prehrávania, vnímania, predotykovania, objem zásahov do a z najhlbších dien priestorov niekoľko násobne prevýšil schopnosť zvládať. Raz príde želaná chvíľa kedy to zo seba je potrebné vydať, lebo ináč nastane nezvládnuteľný pretlak. A tá zazračná a neľahká chvíľa nastala pri priestoroch, kde všetko kvitlo aj v zime a aj ten večer. Alebo zaznelo - plač v plnom uvoľnení, neskrývaj, netlm.V jednej chvíly sa napr. zarosili všetky okná na plné dlho z vnútorné neriadeného vlhka očistného uvoľnenia, v jednej chvíli bolo počuť výkriky žiaľu naplno ako keď lásku a jej všetky zákutia prežívajú obyvatelia zoo. V jednej chvíli objatie vypĺňalo sedadlo predo mnou. V jednej chvíli sa všetko prepojilo obyčajným naplno precíteným úprimným dotykom dlaní, ktoré silno zohrievali.Keď som dosiahol schopnosť vracať sa do minulosti a stať sa milovanou osobou pri ktorej neprebiehali všetky chvíle podľa príjemného plánu, získal som zároveň aj schopnosť požiadať o hlbšie a čistejšie odpustenie od samého seba, kedže zároveň som si všetko prežil v jej koži a precítil naplno krát desať všetko odznovu naživo. Aj také podľa príjemného plánu aj podľa nie. Zároveň získate schopnosť napojiť sa na energetické stopy a emocionálnej zážitky tých magificient chvíľ spolu a precítiť to ešte raz a ešte raz a ešte raz. Napríklad ste opäť spolu v kine na naplno prežitom filme, akúrát ja som tam v postavení mnohých zúčastnených, raz ako to bolo naozaj, raz ako som bol aj on aj ona , raz ako som bol iba pozorovateľ a raz napríklad, ako ten ktorý prišiel iba poďakovať. Raz som iba sedadlo na ktorom sedela, raz iba zamatový poťah opierky vľavo, ktorej sa celý príbeh ľavou rukou opierala, keď som sedel vpravo. A vtedy sa okrem iného začnete modliť aby vám nikdy nevyschli slzotvorné žľazy, lebo nič iné ako roňiť vodopády v daných chvíľach nie je a po ničom inom ako spoločne prepojenom utieraní veľa sĺz netúžite, podobne ako napr. chcete ísť spoločne darovať krv. Ešte tak si zakrývate ústa aby ste neryčali na celý priestor iných nezúčastnených. A ešte tak môžte vzývať správcov osudu s úprimne vymodlenou prosbou o nekrutosť. Alebo prosiť The Words o Slová, či Príbeh nech opäť príde.Naplno a do maxima. Ako tento. Ak nič iné je to veľmi veľký energetický proces okrem toho že energia vydaná na vrátenie času, na cestovanie v čase smerom späť a znovu očistené uvoľnenie je enormná. A niekoľkokrát sa znásobuje pri našich normálných mierkach v našom časopriestore. A preto je táto schopnosť ponúkaná iba tým čo veria a nemajú istotu v erbe. Veria v niečo silné uprimné a čisté. V niečo večné a nezničiteľné. V niečo tajomné a neriadené. Nebudem Vám podsúvať čo to je lebo, tí ktorí podobné preživajú, vedia. „Vedia, že výsledok vedomého prispôsobovania je vedenie. Vedia, že poznanie je vedomé sa prispôsobovanie životným podmienkam. Vedia, že myslenie je vedomé spájanie a rozpoznávanie predstáv do nových celkov za účelom poznania (b.k.)“. Ale na konci je energia vrátená v momentoch, ktoré sa definujú napr.ako darček pre oboch, alebo plný magický večer, alebo najduchovnejšie prežitie v živote, alebo pekný vzájomný sen, alebo ... to je jedno. Alebo ešte jedno, čo nie je jedno, keď máte možnosť vidieť meniaci sa zápis v notese správcov, alebo máte možnosť povedať jej že je jediná a naveky, alebo máte možnosť dať jej krídla keď chce lietať. A potom sa možno nájdete ležať v jej náručí.To čo potom nasledovalo, sa dá napríklad prirovnať k pocitom malého chlapca, ktorý sa celý deň hraje vonku na dvore a dôjde celý vyhladnutý domov a mama mu dá s úsmevom chleba s medom. Alebo akoby sa celé telo potieralo medom počas uvoľnujúcej masáže. Jej slová hladili med a med hladil ju a mňa. Mal som zavreté oči a všade bolo sladko, dobro a príjemno. Alebo keď jednoducho unavené nožky, ktoré sa budú umývať zajtra sa iba natrú kokosovým roztopeným krémikom, aby boli vláčné ako moje dlane keď ich po čase - v radosti prekvapenia opäť uchopila a vnímala, predtým, než sa skoro na novej more takmer úplne roztopí.Ten krém. Ona si popritom mede spomenula na niečo, čo som jej šepkal pred rokmi, pekne si to pospájala, lebo verila a dôverovala, posunula a pomohla ďalej. Tešila sa veľmi a čakala kým mi to odovzdané poznanie vráti, premenené na radosť. Na pravú radosť, kde si stačí iba trošku poplávať a nerozumovať veľmi.Iba si to užívať. Voľne.Je to krásne. Taký je život.A v pozadí celého príbehu, vo vnútri jednej z mnohých zúčastnených vrstiev, v celom dušami osvietenom priestore, priestore vyplnenom teplom plnom príjemna, kde už nič viac netreba, zneje krásne jednoduchý príjemný zvuk darovaného malého strojčeka radosti, ktorý vyludzuje ručným otáčaním hudbu zo sviatosti, keď sa jeden a jedna stanú krstným otcom a krstnou mamou z legendárného filmu. A ten ručný pobyb bude čoskoro vykonávať malý A. ten ktorý bol pri počiatku a ktorému sa krstnými rodičmi oni dvaja stali.Ps: wait, not over yet, this is where it really... gets interesting ...

róbert kurucz

róbert kurucz

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

stály pozorovateľ životnej misie Zoznam autorových rubrík:  bolesťláskaodvahaSúkromnévnímanievieraNezaradenézázraky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu