reklama

chyba s dĺžňom

chýba mi jej usmiato krásny pohľad nádhernej slečny prechádzajúcej stôl,keď sediac oproti som na ňu kývol nech si ku mne prisadne, chýba mi jej nádherná rozpačitá radosť keď jej ukázal masky na stene baru, po tom čo iný vedľa sediaci zacítil že je mimo, chýba mi jej pokoj, ktorým odchádzala ten večer k taxíku, chýbajú mi jej jemné rozpaky z darovaných ponožiek, či neoholených nožiek a pozvanie do bazénu, chýba mi jej hlad po pocite ochrany, keď sediac v lobby golfového hotela pod vysokými horami musela počúvať nesprávneho chlapíka, chýba mi rozhovor v aute o igelitovom odeve a modeloch valentina pri sklopených sedadlách, chýba mi požičať jej čiernu bundu na lyžovanie, či pomáhať prekonať jej strach z prvého zjazdu, chýbajú mi jej ugs napodobeninky čižiem s mierne posunutou pätou, chýbajú mi svetlohnedé čižmičky s kožušinou miesto jej nových mammut, keď spolu lyžovali, chýba mi strihať jej ofinku v parku na lavičke, ktorú si skontrolovala na toalete v parku au, chýba mi strihať jej dĺžku vláskou, keď sediac pred zrkadlom v našom apartmániku na ostrove siga siga, chýba mi jej šiši smiech z mojej opičky keď plával s plutvami na posteli, chýba mi ranná káva, nekonečná sta

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

chýbajú mi spoločne nákupy bio zeleninky a veľa olivového oleja,chýbajú mi výborné koláčiky pod strechou cukrárne na spomínanom ostrove,chýba mi jej strach, keď som odchádzal domov a ona ostávala sama,chýba mi jej nádherne zamilovaný pohľad do kamery notebooku, keď žhavili skype spojenie drienovec plakias,chýbajú mi jej rozpaky, keď si sadla na zadné sedadlo smerujúce do zádiel,chýba mi jej lámanie konárov v zádiel šiši maľujúcom zátiší pekných pár mesiacov neskôr,chýba mi náš katamarán,chýba mi jej dotyk a pusy ochranné keď kráčali dolu zádielom, či kresliť sa spolu učili,chýba mi jej krásne sladký hnev, keď som si nevedel zapamätať jej dátum, kráčajúc po hradbovej ulici,chýba mi beh s jej farebnými adidaskami, keď v rúšku šera dávali behom pri malej ide najavo spoločný záujem jeden o druhého,chýba mi jej strach šoférovať opel, keď šmykľavý sneh pri banskej štiavnici šmýkal všetky autá,chýba mi jej energia vládať bicyklovať viac ako ja,chýbajú mi jej nekonečné pamlsky na našich nikdy nekončiacich výletoch, chýba mi jej vôňa, či dior poézia,chýba mi nakupovanie šperkov a jej šepot k tomu,chýba mi, že sme sa nestihli na ibize prejsť na skútri,chýba mi čaro pasha sviečok odrážajúcich sa v lesku jej pôvabných vlasov,chýba mi jej radosť z každého nového návštevníka ktorému sa na ostrove siga siga prihovorila v jej opxodíku s gems,chýbajú mi jej príhody so sifim, chýba mi jej hudba od babisa,chýbajú mi spoločné fotenia,chýbajú mi jej rozpaky zo sem tam stoned lynne, chýba mi zámok na valentínskom moste,chýba mi jej pohyb, keď odkladala každý večer tovar v opxodíku,chýba mi jej obava o vyplnené podklady,chýba mi melón ktorý krájala a s láskou kupovala, chýba mi sa učiť od nej ako obdarovať,chýba mi pomáhať jej dostať sa v silnom vetre na pobrežie keď nevládala plávať, chýba mi pomocníčka , keď v plutvách bezradne sa ocitol na kamennom pobreží, chýba mi jej ranné vyprevádzanie,keď sprevádzať som išiel, chýbajú mi jej obavy, nech cesta dopadne úspešne,chýba mi rybačka s ňou,chýba mi tancovačka s ňou piesková, keď disco party bola, chýba mi ako jej šarm oslepoval krétskeho siga siga podnikateľa s krásnym menom, ktorý mal v talianských topánkach deravé ponožky,chýbajú mi jej letecké okuliare, keď svoje podaroval pirátom,chýba mi jej vôňa v mojich nohaviciach keď ich v lete nosila, chýba mi jej túžba nosiť moje veci, chýba mi kreslenie stromu, chýba mi používať jej pastu a šampón,chýba mi zjesť sem tam častokrát väčší kúsok spoločnej papy,chýbajú mi jej ladiace farby odevu,chýbajú mi jej semišove svetlohnedé čižmy,chýbajú mi jej veľké tašky,chýbajú mi jej rozpačité otázky, chýba mi pifko od nej krásne donesené keď ležal na mallorke leteckej stanici, chýba mi jej úsmev a šaliaca radosť na trajekte,chýba mi jej príbeh o zúbku, chýba mi čaro jej úsmevu keď navštívil ecity shop, chýbajú mi jej ponožky,chýba mi farba jej podprsenky,chýbajú mi jej tielka, chýbajú mi je poučné príbehy z mesačného kalendára,chýbajú mi jej niekedy nesúrodé sny,chýba mi jej novoobjavená schopnosť predekorovať podavaný konzumný tanier šalátový,chýbajú mi jej jedlo vymýšľaninky,chýba mi jej vlhký takmer bezradný podrep na kopci, keď zliezali náš prvý ľadopád,chýba mi jej odvaha vyliezť na stenu ako kamzík, chýba mi jej skype tanec a kúpelňa live prenos, chýba mi, keď sa snažil pomôcť jej s diplomovkou,chýba mi jej úsmev a podpora, keď rómsky chlapec preukazoval znalosti získané zo školy na nápise v mhd stánku,chýba mi jej odhad správania psíka, keď ma skoro pokúsal, chýba mi láska ktorú dávala belkovi,chýba mi jemnosť čara, keď doniesla blekinu ,chýba mi ísť s ňou do ginky a vyberať, chýba mi vsúvať papier pod jej lietajúce nôžky keď vernisáž sme otvárali, chýbajú mi jej turistické sendviče, chýba mi vypisovanie marketvision papierikov s jej radosťou,chýba mi jej jemný hnev keď presne neudal svoju polohu,chýba mi doniesť jej tričko na jógu,chýba mi písať jej básničky s jednoduchým rýmom chýba mi precítenie textov youtube zasielaných piesní, chýba mi krémovať jej tvár,chýba mi masírovať jej stuhnutý chrbátik, chýba mi vyberať s ňou odev v hlavnom meste,chýba mi vyhrať o triedu s ňou súťaž o neverbalné myslenie na to isté,chýba mi s ňou vyrábať kofoláčika, chýba mi rozhovor s ňou po hobbitovi,chýba mi fotenie s ňou v moulin rouge caffe,chýba mi stáť za ňou a obdivovať ako nádherne kreslí, chýbajú mi jej rozpaky,keď sa šálili v public bazéne,chýba mi jej napomínanie aby som nehrešil, chýba mi jej ľapnutie, keď neslušne listoval v mape,chýba mi jej rozpačitosť, vstúpiť či nie do kúpelne,chýba mi sauna s ňou,chýbajú mi jej kulinárske vylomeninky,chýba mi jej obava z tureckého votrelca keď ostala na pláži, chýba mi jej pokoj keď zberala mušličky a bála sa veľkých vĺn, chýba mi jej pokoj keď zberala bylinky, chýba mi jej únava na letisku v turecku skoro ráno, chýba mi jej nadšenie nad okrou jedlom, chýbajú mi jej pohľady na nuda pláži, chýba mi si zahrať s ňou voleyball, chýba mi opekať s ňou rybu na ručne funkčnom grile, chýba mi tancovať a šáliť sa na LMFAO a rozbitom nokia display,chýba mi spoločná cesta bicyklom nočným ostrovom na miestnu spievajúcu a tancujúcu oslavu z rozhádanou slovenkou a gréckym krásavcom,chýbajú mi spoločné pifká v church bare s christianom,chýba mi úsmev captain v smyrne, či pita v grill bare kde stál matný nissan 350z,chýbajú mi ryby od babisa,chýba mi kníhkupecká sedačka s jej plno knihamichýbaju mi ochranné zlaté olivy, chýba mi stress na neznámom hraničnom priechode, chýbajú mi úžasný predavači čarovných črievičiek vo vysnenej krajine, chýba mi korzický roger s pečenou klobásou, chýba mi bryan adams, chýba mi sliezky dom ,chýba mi balkón v alanya, chýba mi jej vysoký biely golier s motýlikom keď sa išli divadelniť, chýba mi jej obrovský prínos pre nádhernú záhradu a voňavý kompost, chýbajú mi šmuhy na drevenej podlahe po jej šiši šmykoch, chýbajú mi jej preľaknutia z neočakávaných dotykov, chýba mi, že jej niekedy chýbal malý kompas, chýba mi možnosť montovať jej stropné lapmy,chýbajú mi jej bohaté raňajky, chýba mi spoločné pečenie chleba, chýba mi jej radosť keď riadiť moped sa učila, chýba mi vyberať jej plavky, chýbajú mi jej zubné kefky,chýba mi jej radosť keď sa jej ochrana mala vyvažovať zlatými olivami, chýbajú mi jej príbehy z jej prečitaných knižiek, chýbajú mi jej superstar s vymeniteľnými prúžkami, chýba mi pohľad na ňu,keď leži v rozkvitnutej tureckej záhrade na sieťovom lehátku, chýba mi jej striedme jedenie, chýba mi jej radosť zo sladkého, chýba mi na nej mojej mami čiapka, chýba mi jej kúzlo pliesť zimné doplnky, chýba mi jej schopnosť jesť suchý chlieb s olivovým olejom, chýba jej radosť keď prijali do nature collection, chýbajú mi jej desigual črievičky ako z rozprávky, chýba mi mango na nej, chýba mi modrý benetton kabát s kapucňou,chýba mi jej nekonečná schopnosť sa deliť, chýba mi čítať si s ňou rozprávku o princezne na hrášku, chýbajú mi jej príbehy o silnom mopede a strmom kopci, chýba mi jej radosť, keď ju bozkávala sifiho mama, chýba mi jej radosť, keď tancovali spolu na zaz,chýba mi pocit, keď niesol jej tete zeminu do bývalej koniarne, chýbajú mi jej tepláky, chýbajú mi jej opasky,chýbajú mi jej šaláty, chýba mi jej postreh komentárový k špz-tkám, chýba mi jej kokosový krém, chýba mi jej tmavohnedý starožitný stôl, chýba mi skladať pre ňu pesničky,chýba mi jej príbeh o rozbitom kokosovom kréme,chýba mi písať pre ňu básničky,chýba mi dávať jej na čielko krížik, chýba mi hrať sa s gumou jej pásového odevu, chýba mi rozopínať jej voňavé bra, tlmenej farby chýba mi hladiť jej šiju odhalenú,chýba mi lakovať jej nechty,chýbami niesť jej tašku, chýba mi jej odchod z nezáživných osláv, chýba mi zatančiť si s ňou heineken, chýba mi s ňou zatančiť si tango, chýba mi pomáhať jej z jej saka, chýba mi odtiahnuť jej stoličku, chýba mi si s ňou štrngnúť, chýba mi ísť s ňou na svatbu,chýba mi nahrádzať jej vankúšik, chýba mi sa s ňou modliť, chýba mi s ňou tančiť hip hop,chýba mi nadrádzať jej deku,chýba mi zamýkať s ňou valentínsky zámok lásky na veky moste k tomu určenom, chýbajú mi spoločné návštevy billa, chýba mi stan na domaši, chýba mi písať či švitoriť jej o dotyku duší,chýbajú mi jej svetlohnedé lakofky na nenízkom podpätku ,chýba mi ňou udelená sloboda, nech na nej odbivujem čo vnímam a cítim,chýba mi turek, keď vyberala modré topánky, chýba mi pepsi cola na prvej zastávke, keď ju viezol k sebe po prílete, chýma mi jej pammukale, celkovo mi chýba čakať ju pred opxodíkom v myrthiose na motocykli

róbert kurucz

róbert kurucz

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

stály pozorovateľ životnej misie Zoznam autorových rubrík:  bolesťláskaodvahaSúkromnévnímanievieraNezaradenézázraky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu